Založ si blog

Archív: január, 2019

Slovenské (ne)zdravotníctvo- časť 4. vnímanie verejnosťou.

V minulom blogu sme si rozobrali moje začiatky v zdravotníctve. Ďakujem krásne sa odozvu, správy, komentáre, celkovo vašu pozitívnu vlnu, ktorá ma nabudila do ďalších častí. Veľa to pre mňa znamená, čítam všetky reakcie a som vám za ne nesmierne vďačná. Takže… keďže tu máme ďalší blog, rozhodla som sa, že si povieme niečo o zdravotníctve z pohľadu […]

Pokračovanie článku

Slovenské (ne)zdravotníctvo- časť 3. snaha o zmenu.

Opäť vás všetkých zdravím na mojom blogu a v prvom rade vám chcem pekne poďakovať za pozitívnu odozvu. Baví ma to, som rada, že reagujete, a preto budem dnes pokračovať. V predchádzajúcom blogu som rozobrala, čo sa udeje, keď sa naivný človek rozhodne vstúpiť do vôd zdravotníctva. Priebeh, učenie, moje postoje, to všetko už viete. Kým však prejdem […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

nena91turner

... všetko, len nie obyčajná....

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 9942x
Priemerná čítanosť článkov: 1988x

Autor blogu

Kategórie